Rock Queens beginner set11 embroideries

3.59
Price incl. VAT


Customer ratings for Rock Queens beginner set11 embroideries

Number of ratings: 9
Average rating: 5
Read all ratings
Schöne Auswahl an Muster
from on 24/07/2022
Ich habe nach genauso einer Datei für meine Stickereien gesucht. Die Auswahl der Motiven ist sehr schön. Das Stickbild ist wunderschön. Daraufhin, habe ich mich gleich noch weitere Dateien hier ausgesucht. Bin sehr zufrieden.
Gut umzusetzten!
from on 31/08/2020
Noch nicht verstickt, aber mit Sicherheit auch wieder so schön wie alle vorherigen! Ich bin froh in meiner noch jungen Stickerkarriere so bald auf Rockqueen gestossen zu sein, und somit immer wieder wunderschöne Stickdateien zur Hand zu haben.Viele Geschenke werden damit perfekt...
Immer wieder super!
from on 06/05/2020
Die Dateien von RockQueen sind die besten! Ganz lieben Dank! Immer wieder <3

All incoming ratings are posted by actual shop visitors / webshop customers and their content is checked by the operator by means of a visual inspection.

Read all ratings

Customers who bought this product also bought

2235-41
from 3.79 *
130 Mini Motifs
from 3.89 *
*
Prices incl. VAT

Browse these categories as well: EMBROIDERIES, •Applique, •For Girls, •For Women, •rhymes lyrics (only in German), •for starters, •ITH in the hoop